views: 373
SIT training
Astazi tot la training. Pentru ca am uitat sa scriu de cu seara, sau, ma rog, mi-am gasit treburi mai interesante de facut, trebuie acuma dimineata repede sa incropez ceva. Nu stiu daca exista acest cuvant, dar nu conteaza, pe blogul asta orice e posibil, mai putin sa pun poze cu mine dezbracata. Deci e 8.12 si eu scriu bloguri, iar la 9 incepe trainingul. Noroc ca ma duce colegu’ cu masina. Si intarzii, putin, asa, fashionably, cum ar veni. Nu de alta dar colegu nu se poate trezi mai devreme si se pare ca eu am prea multe fitze sa ma incurc cu autobuze. Decat la intoarcere cand n-are nimeni cu ce sa ma duca acasa. Mbun. Sa va spun cu ce a facut omul care ne tine trainingul o AVERE. Deci o avere, nu asa. Nu vreti sa stiti cat costa trainingul, eu am auzit vehiculandu-se asa o suma de 4 cifre in dolari de am dat in SF. Adica omul ia o caruta de bani pentru 2 zile in care ne vorbeste noua niste chestii si facem niste joculete. Ba chiar ne-a tiparit si niste brosurici, ca deh, la banii aia, te mai uiti? De mentionat ca omul circula prin toata lumea, face traininguri intr-o zi in Thalianda, in alta zi in Norvegia, dupa in State, iar apoi la noi, si tot asa. Nu mai are somn pentru ca nu mai stie in ce fus orar se afla corpul lui. Dar cred ca are bani cat Oprah. In fine. Sa detaliem si cum a facut banii astia. Omu a studiat piata. A vazut un catralion de reclame. (Apropo, stie cineva exact cat inseamna cifra asta “catralion”, sau daca macar exista, sau o folosim numa asa sa exprimam o cifra foarte mare? multumesc). Reclame este expresia bruta pentru toata campania. Spoturi, printuri, outdooruri, inovative, tot ce vreti. Si le-a impartit pe categorii, mi se pare 11. Categoriile astea sunt facute dupa instrumentele care te fac sa ajungi la conceptul creativ. Adica la inceput am vazut o droaie de reclame cu alternativa absurda, ne-am distrat, iar apoi am fost impartiti pe perechi si ne-au dat si noua niste taskuri, pe care le-am prezentat tuturor. Chestia asta a durat toata ziua. Un tool dura cate o ora, dupa care urma o pauza de tigara si cafea, masa la pranz, si asa mai departe. Acuma eu ce sa zic? Tot respectul pentru omul ala ca a fost in stare sa adune toate aceste studii si sa faca un tot unitar din ele. Pentru ca in rest, desi da, e misto, e plin de sfaturi si tehnici si chestii, nu cred ca reprezinta o inovatie pentru nimeni. Pentru ca orice creativ studiaza piata. Cum altfel sa faci o campanie daca nu cunosti precedentul, competitia, laureatii sau, deopotriva, esecurile? Deci de multe ori ne trezeam ca stim despre ce vorbeste, doar ca nu am stat niciodata sa studiem in profunzime care sunt pasii marunti de realizare. Asa ca mi-am dat seama ca trebuie sa fac si eu o avere. Sa studiez. Sa notez. Sa strang. Sa public ceva. Sa dau lectii. Sa fiu grozava. Tineti-va bine, ca in 10 ani sigur veti auzi de mine. Am fugit!

MAKE A COMMENT
name
email(will not be shown)
web adress(optional)